stirfry2

 

Η Onstevia θα γίνει ένα από τα πιο αγαπημένα συστατικά στο ντουλάπι σας, αν δεν έχει γίνει ήδη.  Οι ακόλουθοι 5 τρόποι για να χρησιμοποιήσετε την stevia μπορούν να περιγράψουν πώς ένα προϊόν, το οποίο στερείται ενός γλυκαιμικού δείκτη, μπορεί να είναι γευστικότατο και να σας ωφελήσει με μοναδικό και διασκεδαστικό τρόπο!

 

1. Στο γιαούρτι

yogurt

Το γιαούρτι είναι νόστιμο και από μόνο του, αλλά αν ψάχνετε για ένα γλυκό επιδόρπιο χωρίς να καταφύγετε σε κάτι άλλο κρεμώδες που μπορεί να περιέχει αυγά, ζάχαρη, αλεύρι και βούτυρο, απλά προσθέστε ένα κουταλάκι Onstevia ή λίγες σταγόνες υγρό στέβια στο γιαούρτι σας για ένα κρεμώδες επιδόρπιο που ικανοποιεί διπλά τον ουρανίσκο σας!

 

2. Στα Smoothies

greensmoothie

Είτε σας αρέσουν τα smoothies λαχανικών, είτε φρούτων η Onstevia μπορεί δώσει την γλυκιά λύση στα πολυβιταμινούχα μίγματα σας, χωρίς να σκέφτεστε τις θερμίδες!

 

3. Στη Βρώμη

 

oatmeal

 

Η σκόνη Onstevia συχνά χρησιμοποιείται στα μαγειρεμένα πιάτα, και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη – η σκόνη αντικαθιστά το απαιτούμενο συστατικό, τη ζάχαρη. Η ίδια γραμμή σκέψης εκτείνεται στην πρωίνη βρώμη σας. Παρά τα προφανή οφέλη για την υγεία, το μέλι, το σιρόπι σφενδάμου, και ακόμα και η μπανάνα εξακολουθούν να αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και δεν είναι η καλύτεροι αντικαταστάτες της ζάχαρης. Ένα κουταλάκι ή δυο Onstevia μπορουν να γλυκάνουν την βρώμη σας, χωρίς τη λήψη των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας μέσω της στέγης. Θα μπορούσατε επίσης να προσθέσετε μερικές σταγόνες υγρό στέβια αντί της σκόνης.

 

4. Στη Σαλάτα

 

salad

 

Μπορεί να ακούγεται περίεργο να προσθέσετε Onstevia σε μια σαλάτα, αλλά κάνει το πιάτο σας πραγματικά πολυπόθητο! Φανταστείτε σε μια βινεγκρέτ να εξισορροπούνται το μέλι και η Onstevia και να  προσφέρουν μεγαλύτερη απόλαυση. Λίγη  stevia χτυπημένη σε χυμό λεμονιού και ελαιόλαδο είναι το μόνο που χρειάζεσαι για μια τέλεια σαλάτα!

 

5.Στη Γλυκόξινη Σάλτσα

 

stirfry2 (1)

 

Η γλυκόξινη σάλτσα είναι συχνά μέρος σοταρισμένου πιάτου, αλλά αν παρακολουθείτε καθημερινά το γλυκαιμικό δείκτη των τροφών που καταναλώνετε, μπορεί να θέλετε να αποφύγετε την σάλτσα εντελώς. Σε αυτό το σημείο έρχεται η Onstevia. Προσθέστε μία κουταλιά της σούπας λάδι, 1 σκελίδα σκόρδο και 1/4 φλιτζάνι σάλτσα σόγιας σε ένα γουόκ σε δυνατή φωτιά. Μόλις το σκόρδο ροδίσει, προσθέτουμε 3/4 φλιτζάνι πάστα ντομάτας και 1/3 φλιτζάνι νερό. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει ομοιόμορφο. Κατεβάζετε από τη φωτιά και ανακατεύετε σε 1/2 φλιτζάνι μηλίτη, 2 κουταλιάς του γλυκού Onstevia και 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο φρέσκο ανανά. Voila!