Monthly Archives: June 2015

Φεύγει ο Ιούνιος και σχεδόν όλοι κοιτούν να αρχίσουν μια δίαιτα και γενικότερα να προσέχουν την εμφάνιση τους. Αυτό σημαίνει λαχανικά, σαλάτες και ψητά. Που σημαίνει τέρμα τα γλυκά… Λάθος! Σου έχουμε τον τρόπο να συνεχίσεις να απολαμβάνεις τα αγαπημένα σου γλυκά χωρίς τύψεις για περιττές θερμίδες.

Μια σωστή διατροφή δεν μπορεί να σε βάζει να “απαρνηθείς” τα αγαπημένα σου γλυκά. Δεν υπάρχει ανάγκη να στερείσαι τις γλυκές απολαύσεις!

Στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε να τρέφεστε πιο σωστά και υγιεινά. Πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο στη κατανάλωση τους και να γίνεται σωστά, όπως με την αντικατάσταση της ζάχαρης σε πολλά γλυκά από τη Στέβια.

 

Δίαιτα και καλοκαίρι με Onstevia

 

Ποια είναι τα κατάλληλα γλυκά για Δίαιτα?

Και όμως, μπορείς να βρεις εντυπωσιακά, νόστιμα και απολαυστικά επιδόρπια που δεν έχουν πολλά λιπαρά και θερμίδες. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνετε σοκολατίνες γιατί δεν είναι ακριβώς αυτή η λογική.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα νέας γενιάς επιδόρπια τα οποία δεν περιέχουν ζάχαρη αλλά φυσικά γλυκαντικά όπως η Onstevia, όπου διακρίνονται για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και το χαμηλό γλυκαιμικό τους δείκτη. Τι προσφέρουν αυτά τα γλυκά;

 

– Ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη ρύθμιση του σωματικού βάρους, μιας και η κατανάλωση τροφίμων με χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη καθυστερεί την εμφάνιση της πείνας, μειώνει την επαναπρόσληψη τροφής και αυξάνει το αίσθημα κορεσμού σε σχέση με την κατανάλωση τροφίμων με υψηλό γλυκαιμικό Δείκτη, όπως είναι τα κλασικά γλυκά.

 

– Ταυτόχρονα, οι φυτικές ίνες μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους και κατ’ επέκταση την αποθήκευσή του στο σώμα. Επιπλέον, τα επιδόρπια με φυσικά γλυκαντικά (π.χ. στέβια) βοηθούν στην καταπολέμηση του υπέρβαρου, μιας και έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με τα κλασικά γλυκά που περιέχουν ζάχαρη.

 

Ποια γλυκά είναι “φίλοι” με τη δίαιτα:

Δες παρακάτω τις γλυκιές επιλογές που συμμορφώνονται με την προσπάθειά σου να χάσεις κιλά…

 

  1. Γλυκά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Έχουν την ίδια εμφάνιση, αφράτη υφή και υπέροχη γεύση και, παράλληλα, είναι κατάλληλα για εσάς που θέλετε να προσέξετε τη διατροφή σας και περιέχουν διαφορετικά υλικά που κάνουν τη διαφορά.

  1. Γλυκό του κουταλιού

Τα γλυκά αυτά δεν έχουν καθόλου λιπαρά. Αυτό εξηγεί και τη χαμηλότερη θερμιδική τους αξία συγκριτικά με τα υπόλοιπα. Συγκεκριμένα, μία μερίδα γλυκό του κουταλιού με Onstevia έχει 100-200kcal (ανάλογα με το είδος του φρούτου) έναντι των 600 θερμίδων που έχουν τα άλλα γλυκά!

  1. Μπάρες δημητριακών

Οι μπάρες ενέργειας μπορούν να γίνουν το γλυκό σου διάλειμμα στη δουλειά και ο τρόπος να αποφύγεις τυρόπιτες, donut και muffin που έχουν πολύ περισσότερα λιπαρά. Τα αποξηραμένα φρούτα διατηρούν τις φυτικές τους ίνες και τα θρεπτικά συστατικά, όπως και τα φρέσκα. Ο συνδυασμός με τα δημητριακά και τους ξηρούς καρπούς συνθέτουν μια γευστική γλυκιά γεύση και όλη την απαραίτητη ενέργεια. Οι μπάρες αυτές μπορούν να φτιαχτούν είτε χωρίς ζάχαρη είτε με στέβια.

  1. Απολαυστικές κρέμες

Είναι πολύ δροσερή επιλογή και μπορείτε να την απολαύσετε σε μια σειρά από εκδοχές με Onstevia.

5.  Διαιτητικά Ποτά

Υπάρχουν πολλά ποτά τα οποία μπορούν να τα δοκιμάσετε, χωρίς να πειρέχουν αλκοόλ, με μεγάλη ποικιλία φρούτων και φυσικά προϊόντα Onstevia!

 

Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα μας εδώ καθώς επίσης και μία μεγάλη ποικιλία από προτεινόμενες από εμάς συνταγές εδώ.

Μιας και το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά, τί καλύτερο από μία δροσιστική συνταγή μαρμελάδας με γεύση φράουλα και με Onstevia?

Πρόκειται για μία πολύ εύκολη συνταγή που θα σας ανταμείψει με τη γεύση της και θα αποτελεί το ιδανικό συνοδευτικό για το πρωϊνό σας.

 

  • Υλικά συνταγής

     

  • 1 κιλό φράουλες
  • ¾ φλιτζ.  γλυκαντικό Onstevia
  • 1 μεγάλο λεμόνι. Χρησιμοποιούμε τον χυμό του.
  • 1 φάκελο ζελατίνη (10γρ.)

 

  • Εκτέλεση συνταγής

 

  • Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά τις φράουλες. Τις περνάμε από μπλέντερ μέχρι να διαλυθούν εντελώς. Στη συνέχεια, βάζουμε τη ζελατίνη να διαλυθεί σε 3 κουταλιές της σούπας νερό.
  • Βάζουμε τον πολτό τους σε μία κατσαρόλα, σε χαμηλή φωτιά.
  • Μόλις πάρει βράση, προσθέτουμε τη στέβια και το χυμό λεμονιού. Ανακατεύουμε καλά, μέχρι να διαλυθούν, και ανεβάζουμε τη θερμοκρασία σταδιακά. Μόλις διαλυθεί η στέβια και ομογενοποιηθούν τα υλικά, τότε προσθέτουμε τη ζελατίνη ανακατεύοντας διαρκώς.
  • Χαμηλώνουμε την θερμοκρασία και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά.
  • Δοκιμάζουμε εάν έχει πήξει και τη βάζουμε ζεστή σε αποστειρωμένα βάζα.
  • Την αφήνουμε να κρυώσει, σφραγίζουμε τα βάζα μας και την διατηρούμε στο ψυγείο.